מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

מהו המחיר להובלות מנוף?

אם יש לכם חפצים גדולים וכבדים להעביר כנראה שתצטרכו הובלות מנוף. כמה זה יעלה לכם?

הגיע שעתכם למעבר דירה ואתם שואלים את עצמכם איך מתחילים ואיך מעבירים את כל הדברים שלכם בהצלחה. ישנם אנשים שיסתפקו בהובלות רגילות עם משאית וישנם כאלו שגם יצטרכו מנוף. אם יש לכם למשל פסנתר, ספה גדולה, ויטרינה זכוכית, עציצים או כל דבר גדול אחר, אין מה הנמנע שתצטרכו להיעזר במנוף בזמן ההובלה. הובלות עם מנוף אמנם מייקרות את מחיר ההובלה, אך גם לא סוף העולם. הובלות חמישה כוכבים מציעה לכם שירותי הובלות מנוף ברמה הגבוהה ביותר ומסבירה לכם באילו פרמטרים תלוי המחיר.

 

מחיר הובלות מנוף לפי שעת עבודה

מנופאי גובה מחיר לפי שעת עבודה מאחר והזמן שלו שווה כסף והוא צריך להספיק מספר הובלות ביום. ככל שיהיו לכם יותר דברים להעביר עם מנוף כך תצטרכו לשכור את שירותיו לזמן רב יותר. דירות עד 3 חדרים לרוב יצטרכו שעה אחת בודדת, בעוד דירות גדולות יותר יכולות גם להגיע לשעתיים וחצי. מן הסתם בדירות גדולות יותר יהיו יותר חפצים ויקח יותר זמן להוריד אותם מהדירה הישנה ולהעלותם לדירה החדשה. יכולים גם להיות מקרים בהם בדירה קטנה יש מלא חפצים גדולים וכבדים ובדירה גדולה יש מספר חפצים בודדים שצריכים הובלת מנוף. כל מקרה לגופו. לפני שאתם מבצעים הובלה חשוב שתדעו סדר גודל של מחיר ולכן הובלות חמישה כוכבים עורכים איתכם פגישת מיפוי מוקדמת שמטרתה לראות את אופי ההובלה ולהגיד לכם את המחיר שלה. 

מהו המחיר להובלות מנוף

מחיר הובלת מנוף לפי גובה הקומה

על פרמטר אחד דיברנו והוא זמן המנופאי. בנוסף למחיר מנוף לפי זמן העבודה יש את עניין הקומה. ככל שקומת דירתכם תהיה גבוהה יותר כך תשלמו מחיר גבוה יותר על הובלת המנוף. קומות נמוכות, בדרך כלל עד קומה שישית, דורשות מנוף בסיסי ועם זרוע פשוטה יחסית. מקומות גבוהות יותר נדרש מנוף רציני וחזק יכול שיכול לשאת חפצים גבוהים לגובה רב. כאשר עולים בגובה עולה גם רמת הסיכון ולכן יצטרכו מספר אנשי צוות כאשר מדובר בהובלות מנוף לקומות גבוהות.

 

פרמטר נוסף במחיר הובלות מנוף

פרמטר נוסף שמשפיע לא בהכרח על המחיר אך יותר על היתכנות והוא גישה למנוף. יש לבחון שבמקום מגורכם קיימת גישה טובה למנוף שיוכל להוריד את החפצים שלכם ולהעלות אותם לדירתכם החדשה. חברת חמישה כוכבים נותנת לכם מענה מלא בכל הקשור להובלות ויתנו לכם הובלות מנוף במחיר הטוב ביותר. קבעו פגישה עם המומחים של חמישה כוכבים ותקבלו את שירותי ההובלות המקצועיים ביותר ללא פשרות.

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן