מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

מעבר דירה בזמן הקורונה

תקופת הקורונה הביאה עמה סבב סגרים ולאור הקפריזות של הנהגת המדינה, עושה רושם כי לא חווינו את הסגר האחרון. אולם חשוב לדעת שגם מאז התפרצות מגפת הקורונה אין הגבלה מפורשת על מעבר דירה ואף לא במהלך סגר. בסופו של דבר, לא ניתן למנוע מאנשים להתנייד כאשר הם צריכים לעבור מגורים. אבל מה כן צריך לדעת על ההיערכות להובלה ומעבר דירה בתקופה זו? המדריך הבא יבהיר את כל השאלות שעל הפרק.

ניהול מעבר דירה

אז מה הטיפים החשובים במעבר דירה בקורונה?

  1. בחרו חברת הובלות ותיקה – תחום ההובלות מוצף כיום בחלטוריסטים ואנשים שנותנים שירותי הובלה “על הדרך”. התמקדו במציאת חברה בעלת ניסיון, אשר מחזיקה בתו הסגול ופועלת עם אישור עבודה כעסק חיוני. חברת הובלות מנוסה ואמינה תוכל להיות גם גמישה בעידן שבו אפשר לקבוע תוכניות ולפתע יש צורך לשנות אותן באופן מיידי בשל צורך בבידוד לא עלינו.
  2. היגיינה ומסכות – לא קל להיות סבל אשר סוחב ומעביר משקל כבד. גם אם זה לא תמיד נעים, התעקשו שבתוך הבית שלכם הסבלים יעטו מסכות על פניהם ועשו זאת גם אתם בזמן שהם שוהים בקרבתכם. מומלץ מאוד שהמובילים ישתמשו גם בכפפות כשהם סוחבים את חפציכם. הקפידו על שטיפת ידיים לעתים קרובות.
  3.  דרשו או השיגו ארגזים חדשים – נגיף הקורונה יכול להישאר על משטחים, כולל קרטון, במשך כמה ימים. אל תשתמשו בקרטונים שמצאתם ברחוב או קרטונים משומשים מאנשים אחרים. חברת ההובלה יכולה לדאוג לכם לקופסאות אריזה, אך הקפידו לבדוק כי מדובר בקופסאות חדשות שלא נעשה בהם שימוש קודם לכן.
  4. חיטוי לדירה החדשה – בצעו חיטוי בבית החדש לכל הידיות, הברזים, המשטחים והמדפים. ניקיון כללי הוא חשוב אך בימינו כדאי גם לחטא את מקום המגורים החדש שלכם. זה מומלץ ושומר עליכם לא רק מפני הקורונה אלא מפני מחלות או מזיקים פוטנציאלים נוספים.
  5. עדכנו לגבי מצב בריאותי לא תקין – הבהירו מראש לחברת ההובלות אם אחד מבני הבית חש שלא בטוב. עדיף לדחות את ההובלה והמעבר מאשר לסכן אחרים.

הובלות 5 כוכבים שומרים על ההנחיות

הובלות 5 כוכבים היא חברת ההובלות המובילה בישראל בכל הקשור להובלת דירות ומשרדים. החברה פועלת מאז שנת 2007 ועובדת מול לקוחות פרטיים ומול גופים ציבוריים. בשל כך, ישנה הקפדה יתרה על ההנחיות של משרד הבריאות והצוותים שלנו מקבלים תדרוך ותזכורת ברורה לפני כל הובלה על מנת לשמור על בריאותם ובריאות הלקוחות.

ניתן ליצור קשר עם נציגי החברה בטלפון ואף לארגן שיחת זום על מנת להבהיר מראש את כל החששות והשאלות. גם אם לא תבחרו בנו, המקצוענים שלנו ישמחו לספק לכם את כל המידע הדרוש לכם לגבי מעבר דירה בימים המבלבלים שעוברים על כולנו.

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן