מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

מתי כדאי לבצע הובלת משרד ואיך?

בשעה טובה ומוצלחת, החלטתם לעבור למשרד חדש. בין אם מדובר במשרד גדול יותר ובין אם מדובר במיקום מרכזי יותר – לרוב מדובר בצעד חיובי שיקדם את החברה כולה. כדי לצלוח את המעבר בשלום, רצוי לתכנן אותו כמו שצריך. כיצד נדע לקבוע מתי הזמן הטוב ביותר לבצע הובלת משרד? הנה כמה פרמטרים שיסייעו לכם להגיע להחלטה.

התחשבו במזג האוויר

תקופות הנחשבות לעדיפות יותר לביצוע הובלות משרדים הן ללא ספק חודשי האביב והקיץ. בזמנים אלו הגשם ממעט לרדת, או לא יורד כלל בחודשי הקיץ, ולכן המעבר נעשה קל הרבה יותר. קחו בחשבון ששירותי הובלות משרד, כשהן נעשות בחורף, עשויות לכלול גם גשמים מטרידים שעלולים לפגוע בציוד היקר לכם – ואנחנו לא צריכים להזכיר לכם את רשת המחשבים שלכם ואת שאר המוצרים החשמליים שתעבירו למשרד החדש. ככל שניתן, נסו לתאם את המעבר לחודשי הקיץ, אך אם מסיבות שונות הדבר אינו מתאפשר, נסו להיערך ליום המעבר על ידי כך שתבדקו את תחזית מזג האוויר בטרם עת ותתכננו את יום המעבר ליום היבש ביותר.

העדיפו שעות נוחות

לא מעט חברות המעניקות שירותי הובלת משרדים, מאפשרות לערוך את ההובלה בשעות אחר הצהרים או אפילו בסופי שבוע. כמובן שהדבר נוח לאין ערוך מאשר מעבר בשעות הבוקר. לא רק שהתנועה ערה פחות (בוודאי בסופי השבוע), כך גם אתם מאפשרים לעצמכם את בזבוז הזמן המועט ביותר ומנצלים באופן מקסימלי את חלון הזמן שניתן להם. כדי לפגוע כמה שפחות בתפקוד העסק, בדקו האם אפשרות זו מקובלת עליכם ואפשרית ברמה הביצועית.

בחרו תקופות לחוצות פחות

מעבר משרד גוזל לא מעט משאבים וזמן. תקופת האריזה, הפריקה, ההתמקמות במקום החדש והקמה מחדש של תשתית המחשבים והטלפונים ללא ספק אורכת זמן. גם כאן, כדי לא להיקלע לפגיעה נרחבת בתפקוד העסק, העדיפו לתאם הובלת משרד לתקופות לחוצות פחות והתכוננו אליו מראש. אם אתם יודעים שצפויה תקופה לחוצה בעבודה או ברמה האישית (לידה, חתונה ועוד) – נסו שלא “לדחוס” את מעבר המשרד אליהם.

הובלות משרד בזמנים לחוצים פחות

עדכנו את כל הגורמים הנוגעים בדבר

עוד דבר חשוב הוא לעדכן את כל הנוגעים בדבר לגבי המעבר. כמובן שהעובדים שלכם ידעו על המעבר מבעוד מועד, אך אל תשכחו גם ליידע אותם בכל מה שנגזר מהמעבר. למשל, הקציבו דד ליין לאריזת החומרים האישיים שלהם, לגיבוי החומרים החשובים שעל המחשב ועוד. לא פחות חשוב מכך הוא לעדכן את הלקוחות שלכם לגבי המעבר. הכינו כרטיסי ביקור חדשים וחתימות מייל חדשות עם הכתובת החדשה וביום המעבר, אל תשכחו להקליט הודעה אלקטרונית המודיעה על התנצלותכם הכנה ועל המעבר המתוכנן.

מעבר למשרד הוא ללא ספק מאורע משמח. תכננו אותו היטב כדי שתוכלו לבצע אותו על הצד הטוב ביותר.

למעבר משרד מקצועי ובטוח צרו קשר עם הובלות 5 כוכבים

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן