מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

עוברים דירה? זמן טוב לנקות את הריהוט

אם גם אתם עוברים דירה , אין דבר יותר נעים מלשבת על ספות כמו חדשות. המון לקוחות אינם מודעים לאפשרות לנקות את הספות והריהוט בבית ופשוט זורקים כסף רב ברכישת ריהוט חדש. ההבדל בין ספה חדשה לספה כמו חדשה הוא המחיר, תוכלו לחדש את הספות הישנות בעלות של 10% מלרכוש ספה חדשה – אז איך זה עובד? ומתי כדאי להזמין את הניקוי? הישארו איתנו ותגלו כמה שזה קל ומהיר. חברות ניקוי ריפודים זמינים בדרך כלל תוך 24 שעות ושימחו להעניק לכם שירות. רוצים לקבל המלצה על אחת כזו? בהמשך הכתבה…

להזמין את הניקוי לפני או אחרי המעבר?

שאל מצוינת אך אין עליה מענה חד משמעי, יש לקוחות שיעדיפו לקבל את הספות נקיות אל תוך הבית החדש ולהיפטר מהניקוי עוד בשלב האריזות. ויש שיעדיפו לא לקחת את הסיכוי שהספה תתלכלך בשלה המעבר. עם חברת 5 כוכבי בהובלות אנו מבטיחים מעבר חלק ומינימום לכלוך. אריזה טובה של הריהוט תמצע בעיות בהמשך – לכן ריהוט מומלץ לעטוף בניילון שיגן עליו מפני אבק ולכלוך.

ימים ראשונים לאחר המעבר הוא שלב שלוקח זמן – לפרק את כל הקרטונים הארוזים ולשים דברים במקומם. זה גם השלב בו תוכלו להזמין חברת ניקוי ספות מומלצת כמו למשל SOS Clean המתמחה בניקוי גם מסוגי הרהיטים מבד ומעור. היא תוכל לבצע את העבודה ללא הפרעה.

איך מתבצע ניקוי ספות בד:

ניקוי ריפודי בד כמו ספות, מזרונים, כורסאות או כיסאות – מתבצע על ידי טכנולוגיה מתקדמת העושה שימוש במכונת הזרקה-יניקה. בעל המקצוע המומחה בתחומו מתאים לסוג הבד את החומרים המתאימים , מרסס על הספה וממתין לריכוך הכתמים. הברשה קלה תידרש במידה וישנן כתמים עקשניים וישנים ולאחר מכן הספה מוכנה לשלב השטיפה.

שלב השטיפה מדמה את פעולת מכונת הכביסה – בוא מים נקיים ומרכך כביסה המותאם לספות מוחדר את תוך הסיבים בלחץ מים מנתק את הכתמים והלכלוך מהסיב ונשאב את תוך מיכל המים המלוכלכים. פעולת זו מתבצעת תוך חימום המים עד ל90 מעלות ומנטרלת ריחות רעים, משמידה חיידקים ומשאירה את הספה בניחוח חדש ומרענן.

יש לכם שטיחים? גם אותם תוכלו לנקות:

אם ברשותכם מספר שטיחים יפים או אפילו שטיח אחד המקשט לכם את הסלון, ללא ספק זה אחד הפריטים הדומיננטיים בסלון. אבל השטיח הוא גם הפריט הנמוך בחלל הבית, אנו מתהלכים עליו רבות במהלך השנה והוא צובר אבק ולכלוך בקצב מסחרר. גם שאיבת השטיח על בסיס שבוע אינה פותרת אותו לגמרי מניקוי עמוק ויסודי, מכיוון שחול ואבק נכנסים לעומק השטיח וכלים ביתיים אינם מספיקים לניקיונו. עם הזמן השטיח יקבל גוון כהה יותר ויעלה אבק – והדבר אף עלול להדיף ריחות רעים שישפיעו על אווירת הבית.

הפתרון? מסרו את השטיח לניקוי עמוק ויסודי במפעל. חברת ניקוי שטיחים תוכל להגיע אליכם הביתה לפני המעבר, לקחת את השטיח או השטיחים ולהחזיר לכם אותם נקיים וארוזים לביתכם החדש. כך יהיו לכם פחות פריטים להובלה ותשמרו על השטיח מפני שחיקה לאורך זמן רב יותר.

לנושאים נוספים: אריזה והובלה | הובלות מנוף

לקבלת יעוץ בחינם יש ללחוץ על ה”חייגן” או על האייקון – “WhatsApp” שבצד ימין.

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן