מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

אריזה, הובלה ופריקה – חבילת הכל כלול

מעבר דירה הוא דבר שצריך להתארגן ולהתכונן אליו זמן רב מראש. גם אחרי שמוצאים את הדירה שאליה עוברים ישנם דברים רבים לברר, לסגור, להחליט ולהזמין ויום המעבר עצמו הוא השלב האחרון בתהליך הארוך והמאתגר. מכיוון שרוב האנשים עובדים ועסוקים בשגרה לחוצה מאד, הם מחפשים כל דרך להקל על עצמם, לקצר תהליכים ולשלם תמורת שירותים שיורידו מעצמם עומס. חברה אשר מציעה חבילת הכל כלול, כלומר שירותי הובלות, אריזה ופריקה של התכולה – היא רעיון מושלם במקרים אלו.

שירותי אריזה ופריקה שירותי הובלות אריזה ופריקה

אין ספק שמדובר בפעולות שאורכות זמן רב, בעיקר כאשר מדובר על מעבר דירה של משפחה בת כמה נפשות הכוללת גם ילדים קטנים. כל נטל האריזה והארגון הלוגיסטי מוטל על כתפי ההורים ואין להם את הזמן והמשאבים להקצות לשם כך. הפתרון, אם כך, הוא פנייה אל חברה המציעה את מכלול השירותים של הובלות, אריזה ופריקה: אריזת כל תכולת הדירה בארגזים, העמסת התכולה על המשאית, מעבר הדירה עצמו ופריקה בדירה החדשה. ישנן משפחות ששירות כולל שכזה יהווה עבורם הצלה של ממש.

כיצד מתבצע התהליך?

  • בדיקת רהיטים וחפצים – נציגים של החברה יגיעו אל הדירה כדי לראות בדיוק כמה ואילו חפצים יש בבית, אילו רהיטים ומכשירי חשמל ואילו פריטים או חפצים דורשים תשומת לב מיוחדת או טיפול מיוחד.
  • אריזה – במועד שנקבע עם הלקוח יגיעו עובדים מצוידים בארגזים וקופסאות בגדלים שונים כדי לארוז את כל תכולת הבית וסימון הארגזים על פי התכולה.
  • הובלה – ביום המעבר תועמס תכולת הדירה עם רהיטי המשרד או רהיטי הבית על המשאית והעובדים יפרקו את הארגזים בדירה החדשה.
  • פריקה – לאחר פיזור כל הארגזים בחדרים המיועדים להם תתבצע פתיחת הארגזים וריקון שלהם ממה שבתוכם.

שירותי אריזה - הובלות 5 כוכבים

תהליך מושלם מ-א’ ועד ת’

אין ספק שתהליך זה מתאים במיוחד לאנשים שעובדים סביב השעון ואין להם זמן, כוח או אפילו רצון להתעסק עם מעבר הדירה יותר ממה שהם חייבים. זו הסיבה ששירותים אלה מוצעים לקהל – כדי לענות על ביקוש בעזרה מסוג זה. לאחר השלמת המעבר הם יכולים לשמוח על המהירות שבה הכל הסתיים ולהתרווח בדירתם החדשה.

הובלות 5 כוכבים - שירותי הובלות מקצועיים

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן