מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

באילו חודשים מומלץ להזמין הובלה?

שירות הובלות הינו שירות מקצועי העומד לרשותכם לאורך כל ימות השנה. יחד עם זאת, שירותי ההובלה השונים המוצעים לכם על ידי כל חברת הובלות מקצועית ומנוסה, מאפשרים לכם ליהנות מהתאמה מלאה בין צרכי ההובלה השונים לעונות השנה השונות בהן תרצו לבצע את ההובלה. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר דגשים מקצועיים בתחום ההובלות בכל נוגע לסוגי ההובלה השונים והתאמתם לחודשי השנה.

שירותי אריזה

הובלת דירות של משפחות צעירות עם ילדים

למשפחות צעירות עם ילדים בטווח הגילאים שבין גיל לידה לגיל גיוס (18), מומלץ לתזמן את מועדי הובלות דירה לחודשי הקיץ (יולי – אוגוסט) במהלכם הילדים נמצאים בחופשה. יחד עם זאת חשוב לזכור שחודשי הקיץ נחשבים ל-“עונת” ההובלות ולכן חשוב לבצע הזמנה מוקדמת ככל האפשר של השירות.

הובלות מנוף

במקרים בהם אתם נדרשים לבצע הובלת תכולה/דירות או הובלות משרדים הממוקמים בקומות גבוהות במגדלי מגורים או משרדים, קרוב לוודאי ששירות ההובלות שיוצע לכם הינו הובלות מנוף המיושם באמצעות מנופי זרוע טלסקופיים, מנופי במה וכדומה. הובלה זו חייבת להתבצע בתנאי מזג אוויר המאפשרים זאת ולכן מומלץ שלא לתזמן את מועדי ההובלה לחודשי החורץ הסוערים שבין דצמבר ועד תחילת מרץ. אותו כנ”ל מתייחס גם לצורך בשירותי פריקה וטעינת מכולות ציוד או סחורה. יחד עם זאת, במקרים בהם ההובלה איננה יכולה להידחות לחודשים אחרים, אנו ממליצים לכם לתזמן את מועדי ההובלה במהלך חודשים אלו ולקוות שתנאי מזג האוויר ביום ההובלה יאפשרו ביצוע אופטימאלי.

הובלות משרדים ובתי עסק

הובלות משרדים ובתי עסק מומלץ לבצע במהלך הרבעון השני של השנה, כלומר בין החודשים אפריל ליוני מדי שנה. הובלת משרדים ובתי עסק במהלך חודשים אלו תאפשר לכם מצד אחד להיערך כראוי במשרד החדש לקראת ההכנות לסוף שנת העסקים (ספירות מלאי וכדומה) ומצד שני תאפשר לכם ליהנות משירות הובלות המתבצע מחוץ ל-“עונת” ההובלות העמוסה של חודשי הקיץ. אותו כנ”ל מתייחס גם לצרכי הובלות ציוד יקר ערך וזאת מכיוון שהשירות דורש היערכות מוקדמת של חברת ההובלות בהתאם לסוג הציוד, אופיו, גודלו וערכו הכספי ולכן מומלץ לבצע את ההובלה מחוץ לעונת ההובלות העמוסה של חודשי הקיץ.

שירותי אריזה מקצועיים המותאמים לכל אחת מעונות השנה

בין יתר השירותים המוצעים לכם על ידי חברות הובלה מקצועיות ומנוסות בענף, תוכלו למצוא גם שירותי אריזה מקצועיים המותאמים באופן פרטני לאופי וסוג התכולה הנארזת ובהתאם לכל מעונות השנה. במהלך עונת החורף שבין החודשים אוקטובר למרץ, שירותי האריזה כוללים גם יריעות ברזנט שתפקידן להגן על האריזות השונות מפני פגעי מזג האוויר הסוער העלול להופיע ביום בו אתם עתידים לבצע את ההובלה. כמו כן, במהלך חודשי החורף מושם דגש מקצועי על מארזי קרטון עמידים ועבים במיוחד היכולים להגן אף הם על הציוד הנארז בהם מפני הגשם.

למידע נוסף אודות הזמנות הובלה צרו קשר עם הובלות 5 כוכבים

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן