מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

האם כדאי לאחסן דברים יקרי ערך בשירות של אחסון תכולת דירה?

במקרים לא מעטים בחיינו אנו זקוקים לשירותי אחסון תכולת דירה. לעיתים נזדקק לשירות זה בשל רילוקיישן לחו”ל ורצון לשמור על החפצים שלנו במשך התקופה, לעיתים זה יהיה עקב מעבר דירה לדירה קטנה יותר, לעיתים כדי לשמור על החפצים שלנו בזמן שיפוץ ובפעמים אחרות נבקש פשוט להשתמש ביחידת אחסנה כמעין מחסן בו נוכל לאחסן את חפצינו האישיים או המקצועיים. בכל אחד מהמקרים הללו, באופן טבעי, חלק מהחפצים שנאחסן יהיו יקרים יותר או פחות – הן מבחינת השווי הכספי שלהם והן מבחינת ערכם הסנטימנטלי. אילו דברים כדאי לאחסן ומאילו דברים כדאי להימנע? ולמה בכל מקרה חייב לדאוג? הנה מידע שעשוי לסייע לכם.

אילו דברים כדאי לאחסן?

אין ספק שכמעט כל החפצים שלנו הם חפצי ערך יקרים, אך יחד עם זאת אחסון רהיטים, בגדים, מוצרי חשמל מגוונים, כלים, חפצי נוי, ספרים ועוד או לחילופין תכולת משרד אם לא מדובר בשירותי אחסון דירה, הם לרוב יהיו הדברים שיבחרו רוב האנשים לאחסן. כל מה שאתם לא רוצים שינזק וישמר בתנאים הטובים ביותר וכל מה שאתם לא מוכנים לוותר עליו ומעוניינים לשמור עליו במקום עד ליום בו תתאחדו איתו – כדאי לאחסן.

אילו דברים לא כדאי לאחסן?

ישנם מקרים רבים בהם חברות הביטוח לא מאפשרות לבטח חפצים יקרים במיוחד. חפצי אמנות יקרי ערך, מוצרי חשמל יקרים במיוחד או חפצים שערכם הסנטימנטלי יגרום לבעליהם צער רב אם ינזקו – לרוב לא כדאי לאחסן ביחידות של אחסון תכולת דירה. יחד עם זאת, אם החלטתם לעשות זאת, חשוב לא להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

 

שני דגשים חשובים באיתור מקום מתאים

לחפצים יקרי הערך מגיע להישמר במקום של כבוד עם חברת מקצועית ואמינה. בין אם מדובר במסמכים חשובים, בגדים היקרים לנו, ריהוט או כל חפץ אחר שאנחנו רוצים לשמור עליו כמו שצריך – חשוב שהדברים הללו יאוחסנו במקום המספק את התנאים הטובים ביותר. מלבד מיקום נוח, אחסון דירה נכון עם טמפרטורות נכונות ודאגה לחפצים שלכם, הנה שני פרמטרים שיבטיחו באופן המקסימלי את הישמרותם של החפצים שלכם:

1. סידורי אבטחה – וודאו כי המקום בו אתם מעוניינים לשכור שירותי אחסון רהיטים או חפצים יקרי ערך, יש סידורי אבטחה קפדניים, כי המקום מצויד במצלמות אבטחה מתקדמות וכי יש שמירה במקום.

2. ביטוח – אל תתפשרו על פחות מהפוליסה הטובה ביותר עבור החפצים יקרי הערך שלכם. הגנו על עצמכם במקרה של בעיות שמתעוררות עם החפצים ובטחו את עצמכם מפני נזק, חלילה, אם יגרם. בדקו איזה ביטוח מוצע לכם במסדרת השכירות והעדיפו תמיד את הכיסוי הביטוחי המלא.

החפצים יקרי הערך שלנו ראויים למקום הטוב, הבטוח והמתקדם ביותר של אחסון תכולת דירה – אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר, והבטיחו שחפצי הערך שלכם ישמרו באופן הטוב ביותר.

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן