מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

הובלות משרדים בחיפה

הובלת משרדים זה עניין מורכב שדורש דיוק והיערכות מוקדמת. בחיפה והקריות, ישנן חברות הובלה מקצועיות שיכולות להפוך את ההליך כולו לפשוט, כך שהראש שלכם נשאר בעסקים ותכולת המשרד בטוחה.

למה לעבוד איתנו?
  • מחירים אטרקטיביים לסטודנטים
  • מבצעים הובלות של פריטים בודדים
  • למעלה מ-14 שנות נסיון
  • צוות מקצועי ביותר

 

כולנו יודעים שיום המעבר לא מסתכם בהובלה בלבד; יש להעמיס, יש לפרוק, יש לקבוע עם בעלי מקצוע אחרים במשרד החדש. הזמן שלכם יקר ואקוטי שהמובילים יעמדו בלוחות הזמנים שנקבעו מראש, לכן מומלץ לתאם מעבר מול חברת הובלות מקצועית שעובדת על-פי לו”ז קבוע.

מנו בעלי תפקידים

השאירו עובד במשרד הישן שאחראי על פינוי נכון ומוחלט של כל הציוד, עובד נוסף שתפקידו תיאום מול המובילים ומענה לשאלותיהם בזמן ההובלה, עובד שימתין במשרד החדש, ישמור חנייה למובילים וידאג שהמשרד לא נעול- כך שהיום מתנהל בצורה חלקה ויש נציגים של העסק שדואגים לאינטרסים של הבעלים.

אחריות מלאה

מחשבים, טלפונים, ראוטרים ועוד ציוד יקר וחשוב שיישאר בשלמותו לאחר המעבר. חברת הובלות מקצועית לוקחת אחריות על כל הקרטונים שמסומנים כ’שביר’. אחד המובילים לוקח אחריות ובודק מול הלקוח מה שביר ומה פחות ומעדכן את שאר המובילים. בנוסף יש להם משאיות גדולות יותר, במיוחד למטרת העברת חפצים, לא מדובר במשאית שבבוקר עושה שליחויות קטנות ובערב הובלות.

ייחודיותו של הובלת משרד

ביום המעבר הראש טרוד במשימות שצריך ‘לצלוח’. ההובלה היא משהו שיכול תמיד להשתבש ומכיוון שאנחנו לא אנשי מקצוע אנחנו חרדים בתהליך של הובלות משרדים בחיפה לדברי הערך שלנו, לציוד החשמלי. לכן חשוב להכין רשימה של אנשי מקצוע ושעות מסודרות בהן קבעתם עם כל אחד, לו”ז מסודר ליום המעבר צריך להיות זמין לכל נציגי המשרד שלוקחים חלק בניהול ההובלה כך שכולם מעודכנים ואין מקום לבלבולים.

הובלה מקצועית ומהירה תאפשר לכם חזרה חלקה לשגרת עבודה

לא זול לשחרר את העובדים הביתה כי מעבירים משרד, מוטב לשמור על הזמן המינימלי להעברת המשרד ורישות המשרד החדש כך שהעובדים יפסידו מעט שעות עבודה. התייעצו עם חברת ההובלות לגבי היום הנכון בשבוע לבצע את ההובלה, באזור בחיפה בימים ראשון ושלישי מגיעים לעיר ספקים רבים מהמרכז לכן אולי יהיה עדיך לבצע את ההובלה בימים האחרים ובשעות שהכבישים בחיפה יותר רגועים ומאפשרים תנועה.

לפרטים נוספים התקשרו אלינו או מלאו את פרטיכם בטופס צור קשר ונשמח לעמוד לרשותכם!

הובלות 5 כוכבים - שירותי הובלות מקצועיים

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן