מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

הובלות משרדים ברחובות

זקוקים לשירותי הובלות משרדים ברחובות?
הגעתם בדיוק למקום הנכון!

כל מה שאתם צריכים הוא להשאיר פרטים או לחייג אלינו
אנו כבר נדאג עבורכם להובלה בטוחה, אחראית ונעימה!

להבדיל מהובלה של בית פרטי או דירה, בזמן שמדובר בהובלה של משרד ברחובות, קטן או גדול, הרי מדובר בעסק שמצריך מעבר והעתקה למקום חדש. זה לא מעבר פשוט אך היום ניתן להפוך אותו להרבה יותר פשוט כשמדובר בשירותיה של חברת הובלות משרדים ברחובות יעילה ומקצועית.

למה לעבוד איתנו?
  • מחירים אטרקטיביים לסטודנטים
  • מבצעים הובלות של פריטים בודדים
  • למעלה מ-14 שנות נסיון
  • צוות מקצועי ביותר

הרבה פעמים חברות הובלה ימליצו על שעות הובלה בשעות הלילה מכיוון שאז אין רחש של תנועה, הפרעה של כלי תחבורה שונים, והכל מתבצע במהירות בלי שהעובדים או אתם תפסידו יום עבודה.  לכן חברות הובלה ברחובות מודעות לצורך הזה ומוכנות לעשות את המעבר בכמה שעות בלילה ולסיים אותו כבר בשעות השחר.

אין צורך של הערכות מוקדמת

דבר נוסף שכדאי לדעת שלא צריך להיערך למעבר. העובדים שלכם ביום העבודה האחרון במשרד הישן ימשיכו את עבודתם כאילו אין סימן על מעבר משרד ואתם לעומת זאת תוכלו להמשיך בעיסוקיכם כרגיל. השירות של חברות ההובלה למשרדים יכולים לספק לכם גם שירות של אריזה ופירוק, משמע, שהחברה תבצע את האריזה ואת הפירוק של כל הציוד הרגיש וכל הניירת החשובה בצורה מיומנת ובטוחה. כך שהיום כבר לא בעיה למצוא ולעבור אל משרדים להשכרה ברחובות.

שירותי פירוק והרכבה

 יש הרבה ריהוט היום במשרדים ולא פעם הם ידרשו פירוק לפני ההובלה ולאחר מכן הרכבה. חברת הובלות ברחובות תדע לבצע את השירות המהימן הזה בקלות וביעילות. היא תעניק לכם שירות מקצועי עם הכלים הכי חדישים שיבטיחו לכל הריהוט והציוד הגנה, שמירה וסדר.

הכל יוצא ונכנס כמו קסם

גם אם במידה וקיים צורך בשירות של הובלות משרדים ברחובות על ידי מנוף, זה משהו שאפשרי בהחלט. הרבה חברות הובלות עובדות עם מנופים כשזה נוגע למשרדים מכל מיני סיבות. סיבה אחת היא התכולה היקרה שלעיתים עדיף להעביר בביטחון באמצעות מנוף ולא על ידי סבלים, שנית הגובה של המשרד, לעתים אין מעלית שמכילה את כל הגודל של הריהוט ועוד. חברת הובלות ברחובות מחזיקה גם פוליסת ביטוח לתכולה שלכם, כך שתוכלו להיות סמוכים ובטוחים שאתם נמצאים בידיים אמינות ומקצועיות כאחד.

לפרטים נוספים התקשרו אלינו או מלאו את פרטיכם בטופס צור קשר ונשמח לעמוד לרשותכם!

הובלות 5 כוכבים - שירותי הובלות מקצועיים

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן