מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

ייקח לך 10 דקות לכל היותר כדי להתחיל בשירותי הובלה

ייקח לך רק 10 דקות על מנת למצוא חברת הובלה ולסגור איתה

10 דקות זה מה שאת\ה צריך על מנת לעשות צעד אחד גדול בתהליך המעבר דירה. אנו כחברת הובלות מחוברים לדרכי תקשורת רבים כגון: טלפון, וואצאפ, אימייל, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, Google, דפי זהב, בזק 144 ועוד, כף אפשר לומר שנורא קל לשמוע עלינו גם דרך חברים מסביב ובזמן שאנשים מחפשים שירותי הובלה מקצועיים ואמינים. כל תהליך השירות החל מהטלפון הראשון או מההודעה הראשונה ועד סופו של שירותי הובלה מתנהל מול מנהל התפעול שלנו בחברת הובלות 5 כוכבים והמענה הוא מיידי. כאן תוכלו למצוא מגוון גדלים של משאיות ורכבי מסחריות, על מנת שנוכל להתמודד עם כל סוגי ההובלה אשר את\ה חפץ\ה בו.

סבל של 5 כוכבים

הגיע הזמן לעבור דירה? אפשר לעשות את זה בכיף 🙂

מדריך ב10 צעדים למעבר דירה קל ויעיל:

  1. תמיין\י את החפצים בבית, מומלץ להגיע להחלטות של האם למכור או למסור עוד טרם לפני ההובלה.
  2. כדי לעבוד מסודר תצטרכו “רשימת תכולה” – על דף נייר, בסמארטפון, או במחשב, איפה שנוח לך.
  3. סקר שוק – כיום המנוע חיפושים הכי גדול במדיה זה חברת Google, כך שזאת האפשרות המועדפת, ניתן להביע את שביעות רצונך בסוף ההובלה (לא ניתן להסיר את הביקורת, זה בשליטת גוגל).
  4. תחפש\י תחת איזה מילה שבא לך, כמובן עדיף שתכלול\י את המילה הובלות או הובלה כדי שתגיע\י לתוצאות עדיפות (לדוגמא: “חברת הובלה מומלצת”, “חברת הובלות” וכדומה). כמובן, שכמות תוצאות החיפוש הן רבות, תשתדלו שהתוצאה לא תיהיה אתר מכרזים של מובילים למיניהם, אלה אתר בית של חברת הובלה או כל עסק הובלות.
  5. בתקופה רגילה שאין אויב בלתי נראה באוויר מומלץ מאוד להזמין נציג מטעם החברה לבית או לדירה שלך כדי שהתיעוד יהיה פרונטלי, בצורה כזאת תמונת המצב הובלה תיהיה מובנת וברורה.
  6. מכיוון שהיום עדיף לשמור על מרחק אחד מהשני, יש אפשרות לבצע את תהליך הערכת המחיר של המוביל דרך תקשורת אינטרנטיים או טלפונים כגון – WhatsApp. במידה והכנת רשימת תכולה בלבד מומלץ לצלם מספר תמונות של פריטים כגון סלון ישיבה, או מזנונים גדולים למיניהם. התמונות יעזרו ויקלו על המוביל להבין האם הרהיטים אותם צלמת עובדים במעברי הבניין בעיקר, דרך התמונה אפשר להבין האם הסלון יורד דרך המעלית או דרך חדר המדרגות. אנו כחברת הובלות מצליחים להעריך דרך תמונות והאחוזים ההצלחה עומדים על כ 93%, שבלי להשוויץ אפשר להגיד שזה די מרשים.
  7. רצוי לבקש הצעת מחיר מסודרת שכתובה שחור על גביי לבן כדי שהדברים יהיו ברורים ומובנים ולא יהיו “הפתעות” לא רצויות.
  8. חברת  הובלות רצינית ואיכותית שערבה לעובדים ולאיכות העבודה בכל התהליך עצמו, ברוב המקרים מגובים ע”י פוליסת ביטוח כלשהי. יש עסקים וחברות שנשענים על פוליסת צד ג’ בלבד ובמקביל אליהם יש חברות הובלה שמבוטחות עם פוליסת “ביטוח מעבר סחורות”. יש כמה דרגות ביטוח ובכל מה שקשור ל – הובלות דירה, הביטוח הרחב ביותר מכסה תכולת של עד 300,000 ש”ח, כמובן שניתן להרחיב במקרים חריגים של הובלות דירות עם פסלים מאוד יקרים וכדומה. מומלץ לבקש העתק לפוליסת בדרך כלשהי.
  9. בנוגע למחיר זה החלטה שלך, כטיפ חם אנחנו ממליצים לבחור בהצעת המחיר עם המחיר הממוצע, לא הכי זול ולא הכי יקר.
  10. עכשיו כל מה שצריך על מנת לחוות מעבר דירה קל ונעים – נמצא אצלך בידיים, מכאן והלאה זה תלוי בחברת הובלות, אנו מחברת הובלות 5 כוכבים מאחלים לך בהצלחה רבה בהובלה הבאה שלך 🙂 .

משאית של הובלות

4 סיבות למה לעשות הובלה דרכנו:

  1. שקיפות מלאה – הצעת מחיר פשוטה ללא סיפורים וקישוטים מיותרים.
  2. אנחנו לא ניקח על עצמנו הובלת דירה או בית שאנחנו לא יכולים להביא תוצאה מושלמת ובטוחה.
  3. כוח האדם שלנו עוסק בהובלות דירה בלבד, יש לנו כוח אדם בנפרד להובלות משרדים ותעשיה.
  4. ניסיון של 14 שנים בתחום – הובלות דירה, המון הובלות מוצלחות עם אין ספור המלצות.

שירותי הובלות

לקבלת יעוץ בחינם יש ללחוץ על ה”חייגן” או על האייקון – “WhatsApp” שבצד ימין

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן