מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

כיצד לבחור חברת הובלות

מעבר דירה הוא תהליך מאתגר שדורש שימת (לא ברור) לפרטים רבים של לוגיסטיקה, תכנון וארגון. התהליך כולל כמה וכמה שלבים שאין לוותר על אף אחד על מנת שיסתיים במהרה, באופן חלק וכמובן על הצד הטוב ביותר. אחד מהשלבים המרכזיים ביותר הוא בחירה נכונה של חברת ההובלות שתבצע את המעבר הלכה למעשה. למרות שזה עלול להישמע פשוט ולא דורש השקעה מרובה של מחשבה, חשוב מאד להקפיד על בחירה נכונה של חברת ההובלות מפני שלבחירה זו יכולות להיות השלכות רבות על המעבר.

IMG_7608מה התפקיד של חברת ההובלות?

כאשר מדובר אך ורק בהובלה של תכולת הדירה ממקום אחד למקום אחר חשוב מאד להגדיר לאיש הקשר בחברה מה בדיוק יש להעביר. אין לקחת שום פריט או רהיט כמובן מאליו אלא לציין כל דבר, גם אם הוא נראה לא משמעותי או לא רלוונטי. החברת ההובלות צריכה לדעת איך להתארגן כדי לוודא שהמעבר יהיה יעיל ומהיר – כמה עובדים כדאי להקצות לצורך המעבר, איזה גודל של משאית והכי חשוב – אילו סוגי אביזרים ותוספות צריך להביא מראש על מנת להתמודד עם אתגרים שתביא איתה ההובלה.

אתגרים אלה יכולים להיות מעלית צרה שאי אפשר להשתמש בה, קומה גבוהה שכדאי לצורך ההובלה להצטייד במנוף חיצוני, רצועות בד שבעזרתן נושאים עובדי ההובלה חפצים כבדים כגון מקרר, מכונת כביסה, מדיח כלים, מזרונים ועוד באופן כזה שהם לא יפגעו בגוף שלהם והסחיבה תהיה נוחה וקלה עבורם ככל האפשר. חברת הובלות אשר מעמידה לרשות הלקוח מגוון רחב של תוספות לכל אפשרות הובלה היא חברה מקצועית ומסודרת שאפשר יהיה לסמוך על השירותים שהיא מציעה.

מה עוד חשוב לדעת?

חברת הובלות מסודרת ומקצועית תשלח נציג מטעמה אל הדירה שאמורה להתפנות כדי לראות דרך העיניים המקצועיות שלו בדיוק מה צריך לפנות ולהוציא מהדירה. בנוסף הוא יספק לדיירים ארגזים וקופסאות במגוון גדלים כדי שיוכלו לארוז את החפצים שלהם ולהיות מוכנים ביום המעבר. ליווי זה מעיד על רצינות של חברת ההובלה ותחושת אחריות שלה.

נכתב על ידי גיא חן – בעלים של חברת הובלות 5 כוכבים – www.5starhovalot.co.il

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן