מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

כמה עולה שירותי פירוק והרכבה של רהיטים?

מהו שירות פירוק והרכבה של רהיטים? למי הוא מיועד? על ידי מי הוא מתבצע וכמה הוא עולה? כל התשובות במאמר שלפניכם.

פירוק והרכבה של רהיטים הינו אחד מהשירותים המקצועיים המוצעים לכם על ידי חברת הובלות המתמחה בביצוע הליכי הובלת רהיטים. שירות מקצועי זה מיועד גם לצרכי פירוק רהיטים המיועדים להובלה ו/או לצורך פינוי משטח הדירה או המשרד בו הם ממוקמים וגם לצרכי הרכבתם מחדש במקום אליו יועדה ההובלה.

פירוק והרכבת רהיטים – מה חשוב לדעת?

פירוק והרכבת רהיטים הינו שירות המותאם באופן פרטני לכל סוגי הרהיטים ומערכות הריהוט להן נדרש הליך של פירוק והרכבה מחדש במסגרת שירותי הובלה כאלו ואחרים המוצעים לכם. ברוב המקרים, על מנת להבטיח לעצמכם שירות הובלות 5 כוכבים, אנו ממליצים לכם לשכור את שירותיה של חברת הובלות המתמחה גם בביצוע הובלת תכולת ריהוט ביתי או משרדי וגם בביצוע עבודות פירוק והרכבת רהיטים.

ברוב המקרים, שירותי הפירוק וההרכבה מתבצעים במקביל לעבודות של הובלת רהיטים, כאשר איש מקצוע מטעם החברה אמון על נושא פירוק מערכות הריהוט לצורך פינוי והובלה של פריטי הריהוט מהמקום אותו אתם עוזבים והרכבתן מחדש במקום אליו אתם עוברים. יחד עם זאת, ישנם מקרים בהם פעולות הפירוק וההרכבה מתבצעות בימים המקדימים ליום ההובלה (פירוק) ובימים שלאחר ההובלה (הרכבה). כמו כן, תוכלו למצוא שירות למטרות פירוק והובלה של רהיטים בלבד וזאת במידה ואינכם מעוניינים להרכיב מחדש את מערכות הריהוט השונות מכל סיבה שהיא.

הרכבת רהיטים

עלויות השירות

תעריפי השירות לצרכי פירוק והרכבת רהיטים במסגרת שירות הובלות, מתומחרים בהתאם למספר פרמטרים עליהם נרחיב מייד והם אינם נכללים בתעריף שירות ההובלה עצמו. בין יתר הפרמטרים על פיהם נקבע תעריף שירותי הפירוק וההרכבה תוכלו למצוא:

• היקף פריטי הריהוט ו/או מערכות הריהוט אותם יש לפרק ולהרכיב מחדש
• מורכבות הליכי הפירוק וההרכבה הנקבעים בין היתר בהתאם לגודל הפריט, מספר המדפים בגוף הפריט, מספר נקודות החיבור בפריט (ברגים וכו).

עלות לפי כמות

• בכל אותם מקרים בהם מדובר בין פריט ריהוט בודד לשלושה פריטי ריהוט שונים להם נדרש שירות פירוק והרכבה, תדרשו לשלם בממוצע בין 150 ל-300 שקלים עבור השירות.

• עבור כל פריט ריהוט נוסף תדרשו לשלם בממוצע בין 50 ל-100 שקלים

כמו כן, עומדת לרשותכם האפשרות לקבוע תעריף אחיד עבור כל השירות, כאשר המחיר נקבע על ידי חברת ההובלות בהתאם לכל אחד מהפרמטרים אותם ציינו לעיל. במקרים בהם עבודות הפירוק וההרכבה מיועדת למערכות ריהוט מורכבות כגון: ארונות מטבח, מערכות ריהוט המקובעות לרצפת המבנה או קירות הדירה, מיטות מתכווננות וכדומה, תעריפי השירות עבורם יהיו גבוהים יותר.

טיפ קטן-גדול לסיום: חשוב לוודא ששירותי הפירוק וההרכבה מוענקים לכם על ידי נותן שירות מקצועי המחזיק ברשותו את כל הציוד הטכני הנדרש לצרכי פירוק והרכבה.

למידע נוסף אודות הזמנות הובלה צרו קשר עם הובלות 5 כוכבים

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן