מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

מדריך אריזת דירה או משרד בדרך הנוחה והקלה ביותר

מתכננים לעבור לדירה חדשה? קיימת סוגיה חשובה מאד שיהיה צורך לתת עליה את הדעת טרם המעבר, והיא כמובן הסוגיה של אריזת התכולה בדירה. קיימות שתי אפשרויות מרכזיות שעתה עומדות בפניכם, ראשית ניתן לארוז את תכולת הדירה לבד, ושנית ניתן להסתייע בשירותי אריזה של חברת הובלות אם וישנם. שירות האריזה, מטבע הדברים, יעלו את מחירי המעבר הכוללים, אולם חשוב להביא בחשבון כי אנשי מקצוע מנוסים בתחום ההובלות, וודאי יסיימו עם מלאכת האריזה יום לפני המעבר עצמו או אפילו באותו היום של המעבר.

אספקת ארגזים וציוד לאריזת תכולת הדירה

הובלות חמישה כוכבים - חברה מקצועית להובלותלאחר הבירורים הללו, וודאי תופתעו לגלות כי האפשרות לארוז את תכולת הדירה בצורה עצמאית היא איננה האפשרות הזולה ביותר בהשוואה לשאר האופציות המוצעות בשוק. אם ובכל זאת ערכתם את השיקולים שלכם, וקיבלתם החלטה לארוז לבד, יש להכין כמות מספקת של ארגזים לקראת המלאכה. מרבית החברות בתחום ההובלות מספקות כחלק מסל השירותים שלהן, את הארגזים בעצמן, ועם תום פריקת החפצים והציוד, יהיה עליכם להשיב בצורה מסודרת ומאורגנת את הארגזים לחברה.

מיון הציוד והתכולה בדירה

מלבד הארגזים יש להצטייד בנוסף בניילון נצמד, דבק, ניירות וסכין יפנית. חשוב מאד להקפיד על אריזה של התכולה על פי הציוד שנמצא בחדרי הבית השונים ולסמן לאחרן מכן את הארגזים על פי סוג הציוד בהתאם לחדר שבו נמצא או יימצא ציוד זה. השלב של סידור אריזות קרטונים למעבר דירה יוכל לסייע לכם משמעותית בעת פריקת הציוד בדירה החדשה. לרוב נהוג להיפטר בעת תהליך האריזה מחפצים וציוד בלתי שמיש, מדובר בהזדמנות מצוינת לארגן מחדש את החפצים האישיים, ולברר מי מיועד לתרומה ומי מיועד לאשפה ולאתרי הטמנת פסולת.

האם כדאי לארוז את הדירה לבד או לא?

שירותי אריזה והובלהאם ובחרתם לארוז את הציוד בדירה הישנה בכוחות עצמכם, ככל הנראה שתאלצו להקדיש בין יומיים לשלושה עבור מלאכת האריזה וסיומה כראוי. כמובן שימי האריזה הללו יבואו לידי ביטוי באובדן של ימי עבודה, וזה כידוע מתורגם ישירות לאובדן של הכנסה כספית. כתוצאה מכך, אנו ממליצים לכם לבצע השוואות מחירים ולברר מהי הצעת המחיר האטרקטיבית ביותר שניתנה לכם מטעם חברות הובלות שונות, ולבחון בנוסף האם מדובר בעבודה שהינה משתלמת ובגינה אכן כדאי לקחת ימי חופש ממקום העבודה.

מתי להתחיל לארוז?

יש לבצע את מלאכת האריזה בצורה הדרגתית תחילה, על מנת שניתן יהיה לעבור את התהליך הזה בצורה קלילה ולא תחת לחץ. יש להתחיל את האריזה מבעוד מועד ולארוז את אותם החפצים שלא משמשים אתכם בדרך קבע. בצורה זו, תגלו כי בסמוך ליום ההובלה ישנו מעט ציוד שלא נארז עדיין. חפצים קשיחים יש לארוז בקופסאות יותר עמידות ולא בארגזים שכן העומס שייווצר על הארגז יכול לגרום לפירוקו.

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן