מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

מתי כדאי להשתמש במנוף הרמה?

בשנים האחרונות חלה מגמה מבורכת ואנו פוגשים יותר ויותר הובלות עם מנוף גם באתגרים כמו מעבר דירה של משפחה. מנופי ההרמה לסוגיהם הם היום כלי נוסף בארסנל שמציעות חלק מחברות ההובלה ללקוחות שלהם. מתי שווה לשקול הובלת מנוף? מתי אפשר לוותר ומתי מומלץ להתעקש על האמצעי הזה. בפסקאות הבאות ננסה לערוך עבורכם קצת סדר בנושא הזה.

מהי הובלת מנוף?

הובלת מנוף היא הכינוי השגור להעברת דירה תוך כדי שימוש במנוף הרמה. אמנם שכירת המנוף והמפעיל היא אמצעי שמייקר את ההובלה. אבל בשכלול כולל הוא עשוי להוזיל את הוצאות ההובלה כי הוא חוסך אספקטים אחרים של ההובלה; כמו למשל, העובדה שהמובילים לא צריכים להעלות או להוריד את הריהוט והארגזים בעצמם במעלה המדרגות מפחיתה מאוד את עלות הסבלות.

הובלות עם מנוף הן חיזיון נפוץ בעיקר מאז שני העשורים האחרונים, בהם השתכללה מאוד הטכנולוגיה ומנופים הידראוליים נהיו יותר נגישים. היום ניתן להתקין מנוף הרמה עם משטח נשיאה שיכול להעמיס בקלות חצי טון לקומה רביעית, גם על טנדר פיק אפ פתוח. כך שמבחינת ההוצאה הכלכלית העודפת, הובלות מנוף הן לא באמת סיפור גדול.

מתי להתעקש על הובלת מנוף?

אם אתם עוברים אל דירה בקומה הרביעית ואין בבניין מעלית אז אין ספק: הובלה ללא מנוף אינה רק ארוכה ומסויטת יותר, היא כנראה גם תעלה לכם יותר כסף לכן מומלץ להזמין שירות של הובלות מנוף. תסריט נוסף בו אין ספק שכל בררה אחרת תהיה יקרה או הרסנית יותר, היא הובלת רהיט שאנחנו יודעים מראש שלא יעבור בדלת או חדר המדרגות.

מתי לשקול הובלת מנוף?

ישנם מצבים פחות מובהקים בהם שיקולי העלות תועלת שאתם נדרשים לערוך עשויים להיות יותר מורכבים. למשל, זו כבר לא קומה רביעית, אלא רק קומה שנייה. צריך לזכור כי הובלת מנוף תופסת מקום, במקומות צפופים כמו מרכז תל אביב זה יכול לעורר אתגר לוגיסטי לא פשוט ותמרוני תפיסת חניה שצריך להתחיל לתכנן 3 ימים לפני שעת השין.

מתי לוותר על הובלות עם מנוף?

בהמשך למה שנכתב בפסקה הקודמת שיקולי צפיפות בערים סואנות בהחלט יכולים לסבך שירות הובלת מנוף ולהפוך את ההתעסקות סביבה ללא כדאית. כמובן שהובלה אל קומת קרקע או קיומה של מעלית מתפקדת במען החדש גם מייתרת הובלות מנוף.

ראו גם: הובלת דירה | הובלת משרדים

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן