מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

האם מותר לעבור דירה בצל ה”קורונה”

זמן קריאה 4 דקות:
חברת הובלות 5 כוכבים והעולם כולו מתמודדים בימים אלה עם נגיף שגורם לשיתוק בעולם העסקי. ענף שירותי הובלה בימים אלה נקלע לסיטואציה שבו ה”חזקים שורדים”. חברות הובלות עם קהל לקוחות רחב מצליחות לשרוד בין העבודות מכיוון שאין תלות אך ורק בלקוחות חדשים אלא נהנים בזכות לקוחות החוזרים. שנים של עבודה קשה ואיתנה מסתכמים כהצלחה גדולה עבורנו, גם בימים מאתגרים כגון התקופה שאנו נמצאים בה כעת חברת  5 כוכבים ממשיכים לעבוד קשה אל מנת שכל אדם שחייב ומוכרח לעבור דירה יוכל לעשות זאת רק השאלה העיקרית – האם מותר לעבור דירה?

האם מותר לעבור דירה? – 3 דגשים שכדאי לקחת בחשבון בתקופת ה”קורונה”:

1. בזמן שיחת הטלפון מול חברת ההובלה וודאו שיש להם אישור מטעם משרד הבריאות למתן שירותים חיוניים.
2. לוודא שצוות ההובלה מגיעים מקסימום 3 סבלים, כמה שפחות אינטרקציה בימים אלה כך ייטב.
3. לוודא שצוות ההובלה מצוייד בכפפות, מסכה, משקפי עבודה על מנת שיוכלו למנוע הדבקות והדבקה כלפיכם וכלפיי הסובב אתכם.

אז איך מזמינים שירותי הובלות בחברת 5 כוכבים בימי “קורונה”:

נציגי השירות בחברת 5 כוכבים פועלים בנמרצות בימים אלה על מנת שנוכל לספק שירות לקהל לקוחותינו הרחב. הטלפון  שלנו זמין 24/7 גם לאנשים שמחפשים חברת הובלות במרכז מעכשיו לעכשיו. אנו נותנים ייעוץ חינם לחלוטין על נושאים ושאלות שעולים על הפרק:
* כיצד ניתן לקבל הצעת מחיר ללא הגעה לדירה?
* האם אנו מספקים ארגזים בנוסף לשירותי הובלה?
* האם אנחנו עובדים במתכונת מצומצמת על פי החוק?
* האם אנחנו מתחייבים לתת שירות גם אם יהיה הסגר מלא?
ועוד שאלות רבות שאנו כחברת הובלה מתמודדים במהלך ימים אלה.
אם לומר את האמת, אין לדעת מה צופן לנו העתיד, אנו כחברה גדולה מאמינים שזה סוג של  “ארוע חולף”, השאלה העיקרית – כמה זמן המדינה תצטרף להיות בהסגר מלא? כמה זמן נצטרך להשהות את שירותינו כחברת הובלה?

הצעת מחיר לשירותי הובלה – אונליין מרחוק:

הצעת מחיר ללא הגעה לכתובת הדירה זאת האפשרות המועדפת בתקופת ה”קורונה”, זה מונע אינטרקציה פורנטלית מול קהל לקוחותינו וכך אפשר לשמור על מניעת הדבקות נוספת בנגיף כלפינו כעובדי החברה וכלפיי הלקוחות שלנו. בימים רגילים אנו פחות דוגלים לתת הצעת מחיר ללא הגעה של נציגנו לכתובת ממנו יש להוביל את הדירה. ב95% מהמקרים אנו מבקשים מקהל לקוחותינו להגיע לכתובת הדירה ממנו הם עוברים על מנת שנוכל לתת הצעת מחיר מדוייקת ומקצועית, כל שיטת עבודה אחרת אינה מומלצת מבחינתנו. מקרים הבודדים שאנו נאלצים לתת הצעת מחיר דרך הטלפון זה מקרים של הובלות ברגע האחרון.

האם אנו מספקים ארגזים להובלה גם בימים אלה?

אנו כחברת הובלות מחוייבים לקהל לקחותינו על מתן שירות גבוה כפי שהתרגלנו עד כה. צוות אספקת חומרי האריזה עובדים שעות נוספות על מנת שכל לקוח ולקוח יקבל את הארגזים במהרה עד כמה שאפשר. הארגזים וחומרי האריזה מונחים בחדר המדרגות ליד דלת הלקוח ללא פגישה פרונטלית בינהם, השירות מתבצע עם התראה מראש מטעמנו ללקוח עצמו,  ככה אננחו מוודאים שהקרטונים אכן מגיעים ללקוח ואינם נלקחים בכוונת זדון מחדר המדרגות.

הובלה במתקונת מצומצמת – יש דבר כזה?

בימים אלה שיש הנחיות מפורשות מטעם משרד הבריאות על מתכונת מצומצמת, כמובן אנו נשמעים להוראות. עקב המצב חילקנו את צוותי הסבלים לשלישיות – 3 אנשי צוות. בכל צוות יש נהג, ראש צוות ונגר. 3 אנשי צוות בתפקידם הם סבלים מקצועיים אשר עובדים אצלנו תקופה ממושכת ומכירים היטב את התנהלות העבודה ונהלי חברת 5 כוכבים. חברת הובלות בסדר גודל כמו שלנו נכללים בסעיף מתן שירותים חיוניים על פי הנחיות משרד הבריאות. אנו נותנים שירותי הובלות לעיריות, למוסדות הבריאות ומשרד הבטחון, הפסקת פעילות כחברה אינה עומדת על הפרק מנוכך עובדה שחוסר שינוע של חומרים ותכולה המיועדים ליעד מסויים עלול לגרום לכשל מערכתי ואי עמידה בזמנים של יישום החלטות.

האם מותר תחת ההנחיות החדשות לעבור דירה?

שירותי הובלות נכללים במתן שירותים חיוניים בהוראת פיקוד העורף ומשטרת ישראל. גורמים אלה אינם אוכפים אנשים בשלבי מעבר דירה ותחלופת דיירים. גורמי החוק מכבדים את העובדה שאזרחים מן השורה חיים את החיים האישיים שלהם במקביל לתקופה הזאת, יש אילוצים כגון לעבור דירה, מכיוון שהחוזה כבר חתום, ולפחות 2 משפחות נערכו לנושא מעבר הדירה. חודש ימים לפני מעבר דירה קהל הלקוחות שלנו וכלל האנשים מתחילים לארוז את חפציהם בקרטונים, יש כאלה שמוכרים או זורקים תכולה ורהיטים ישנים ומחכים לרהיטים ומוצרי חשמל חדשים בדירה החדשה. תהליך הובלה הוא נושא מורכב ויש להתקונן אליו מראש כך שהאם מותר לעבור דירה? התשובה היא: כן!

מעוניינים לקבל יעוץ חינם מנציגנו?  לחץ כאן  – דף הבית ותיגשו לאייקון “WhatsApp” לקבלת נציג במיידי.

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן