מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

איך מוצאים חברת הובלה מומלצת?

כיום בשוק ההובלות ניתן למצוא חברות הובלה שמאחוריהם יש  בעלי עסקים או בעלי חברות הובלה למיניהן, וכל אחד מהם יש לו את ההבנה שלו בתחום העסקים ורואה את ה”דרך” שלו בניהול העסק ואת מה שהוא מציג לקהל הרחב אודות העסק או החברה. יש שמועות שאומרות שחברות הובלה או עסקי הובלות הם לא אנשים ישרים ועוד “ברכות” שליליות כאלה ואחרות  ושמענו לא מעט מהם – אז אחרי הכל אנחנו שואלים איך מוצאים חברת הובלה מומלצת? אנחנו חייבים לומר שיש גם אנשים טובים בתחום, אנחנו לא מגישים מחמאות רק לעצמנו אלא בצורה חד משמעית אנו אורמים שהקולגות שלנו מהתחום הם אנשים לא פחות טובים מאתנו או משאר העסקים שחשוב להם לשמור על מוניטין העסק והשם שלהם ברחבי המדיה והקהל בכלל.

חברת הובלה מומלצת עם סבלים איכותיים

הובלה מוצלחת עם חברת מקצוענים מומלצת:

אין דבר יותר כיף מלעבור דירה בקלילות ונעימות, שהכל זורם “חלק”, המובילים באים מוקדם בבוקר, הכל בחיוך  ואווירה שמחה, שותים את הקפה של ההתעוררות עם קוראסון ובורקס ויאללה לעבודה. מתחילים במלאכה וניגשים לעיטוף של הרהיטים, הנגר מתחיל לפרק המיטות והארונות ושאר הרהיטים שדורשים לפעמים פירוק והרכבה על מנת שהם יוכלו לעבור בין המשקופים, מעמיסים למשאית בצורה מסודרת ובטוחה, הכל בכיף ובסבבה. אם זה הובלה גדולה הצוותים בדרך כלל אוכלים ארוחת צהריים עם הלקוחות וההרגשה הטובה קיימת בעצמה, ללא צורך בלייצר אותה אז איך מוצאים חברת הובלה מומלצת? “הסוד” הוא שכל חברת הובלה מומלצת מחזיקה בכח אדם איכותי שהם בעצם הפנים של החברה וכל מה שמגיע מלמעלה בהוראה כך זה משודר כלפיי הלקוחות. ולמה זה חשוב?

הובלות 5 כוכבים

מזל או שיטה? איך נדע לפגוע בול?!

ענף ההובלות הוא תחום לא קל, זה לא מסוג העבודות שאנשים רוצים לעבוד בה כל כך ויש כח אדם איכותי ומקצועי זמין בהישג יד. התחרות על סבלים טובים היא גבוהה, איפה שיש אנרגיות טובות הם נמצאים שם, כי העבודה הקשה של סחיבת רהיטים וארגזים על הגב נמצאת בכל מקום, בכל מקום זה בעיקר אותו הדבר ברמת הביצוע, מה שמחזיק את הצוותים שלנו איתנו זאת העובדה שאנחנו חברה מסודרת עם יחס נעים ומכבד והכל נעשה ברוח טובה והכי חשוב עם חיוך 🙂 . אנחנו לא הבודדים, יש עוד עסקי הובלות וחברות הובלה של אנשים מדהימים שעושים את המלאכה בהצטיינות, בשמש, בגשם, ברוחות ובכל מזג אוויר אחר שקיים. אז צריך לדעת מי נמצאת בקטגוריה זו ובעיקר איך מוצאים חברת הובלה מומלצת?

שיטה ב – 3 דגשים עיקריים:

  1. להתייעץ עם מכרים, שכנים, הספר השכונתי, כל אחד שהוא מספיק אמין עבורך כפידבק חיובי.
  2. לחפש במדיה האינטרנטי – מקורות כגון Google, פייסבוק, ועד מקורות עם רייטינג ביקורת מספיק אמינן שלא ניתנים לשינוי.
  3. לבקש טלפון של ממליצים – יש עסקי הובלות שנותנים טלפונים של ממליצים, בעיקר לקוחות שלא מחליפים את המוביל שלהם.

חברת הובלה

שאלתי בפייסבוק על חברת הובלות – ההמלצות מספיק אמינות?

כמו שכולנו יודעים פייסבוק – היא אחת ענקיות הרשתות החברתיות שיש כיום בעידן שלנו, האם כל מידע הוא אמין שם? חלקו כן והאחר פחות. מה זה אומר? שצריך לדעת למה להתייחס ואיך לסנן בין מקור אמין ולבין פרסומת סמוייה. כל אחד מאיתנו מתחבר לטכנולוגיה בדרך שלו ובעיקר בקצב אישי משלו. מגולשי הפייסבוק הותיקים יודעים להשתמש בפייסבוק ביעילות רבה ולמקסם את התוצאות שניתנים להפקה, ואיך זה עוזר לנו? הידע הוא הכח וכאשר אלה עם הניסיון מחפשים מידע כלשהו כגון  איך מוצאים חברת הובלה מומלצת?

והתוצאה?

אז התוצאות הן טובות מכיוון שניתן לראות את התנועה של עסק הובלות כזה או אחר, ולראות ביקורות והערות לטוב או לרע, בזירות שהם מפרסמים, מעבר לזה לכל דף עסקי יש את הלשונית “ביקורות” וניתן לראות שם את כל מה שהלקוחות שלהם חושבים על אותו עסק הובלות מה הרייטינג שלהם. ועכשיו זה יותר אמין? אחדד אפילו עוד יותר, את רייטינג הזה לא ניתן לשנות אלא אם כן אותו בעל עסק הובלות הוא בן דודו של צוקרברג בכבודו ובעצמו. אז מה למדנו מכל זה והאם אנו יודעים איך למצוא חברת הובלה מומלצת? 🙂

הובלה מומלצת

לקבלת יעוץ בחינם יש ללחוץ על ה”חייגן” או על האייקון – “WhatsApp” שבצד ימין.

לשירותים נוספים: צ’ק ליסט למעבר דירה | האם מותר לעבור דירה בזמן קורונה?

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן