מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

הובלות סטודנטים בגבעתיים

זקוקים לשירותי הובלות סטודנטים בגבעתיים?
הגעתם בדיוק למקום הנכון!

כל מה שאתם צריכים הוא להשאיר פרטים או לחייג אלינו
אנו כבר נדאג עבורכם להובלה בטוחה, אחראית ונעימה!

במידה שאתם סטודנטים, או שאתם רק לקראת שנת הלימודים הראשונה שלכם, ומצאתם לכם דירה בעיר גבעתיים שסמוכה לאחת המכללות או האוניברסיטאות, אתם מן הסתם זקוקים להובלה. הובלה שתסייע לכם להעביר את התכולה שלכם לדירה החדשה. היום תוכלו להיעזר בהובלות מיוחדות לסטודנט.

למה לעבוד איתנו?
  • מחירים אטרקטיביים לסטודנטים
  • מבצעים הובלות של פריטים בודדים
  • למעלה מ-14 שנות ניסיון
  • צוות מקצועי ביותר

 

כבר מזה שנים שיש התחשבות משמעותית בכל מה שקשור למעברי דירות לסטודנטים, זה ניכר גם בעלויות שכ”ד ובהטבות נוספות שמאפשרות לסטודנטים ללמוד בראש שקט. הובלות של סטודנט לרוב יסתכמו במעט פריטים, זאת להבדיל מהובלה רגילה של משפחה. העיר גבעתיים מכילה רחובות צרים ובעיקר מדרונות ועליות רבות. מומלץ יהיה לשכור שירות הובלות מהעיר עצמה, שירות שמזוהה עם העיר ויודע להתנועע ברחובות העיר ללא קושי.

תניחו לרכב הפרטי שלכם 

יש סטודנטים רבים שמעדיפים לחסוך לגמרי בעלויות והם ינסו להכניס את כל התכולה של החדר שלהם לתוך הרכב הפרטי. זאת תהיה בהחלט בטעות, שכן דברים וחפצים יכולים להיהרס באופן הזה, הם עלולים להישבר וגם העלייה והירידה שלהם מהבתים מצריכה כוח רב ולמי שאין לו, זה יכול לגרום לנזק וכאבים בגוף. חברת הובלה תעשה את ההובלה של התכולה במהירות וביעילות ובלי שום קושי. היא תגיע עם הרכב והסבל המתאימים ותסיים את ההובלה בשעתיים עד שלוש, תלוי גם במרחק בין הבתים, כך חסכתם זמן רב והרבה כאב ראש.

הובלות מצומצמות

שירות של חברת הובלות סטודנטים בגבעתיים נחשב בדרך כלל לשירות של הובלה קטנה והיא לא מצריכה משאית ענקית או מנוף. לעיתים יהיה מספיק במוביל מקצועי אחד שיעביר את התכולה המועטה. אלו מקרים שכדאי ליידע את המובילים וכך הם ידעו להתאים את הסבל ואת הרכב המתאים.

מובילים מגבעתיים

חפשו מובילים בעיקר מהמלצות של חברים שעשו הובלות בגבעתיים על ידי חברת הובלות סטודנטים בגבעתיים מהעיר, בדקו והשוו מחירים ותבחרו את החברה הכי טובה עבורכם והכי מקצועית. לפני כל הצעת מחיר חשוב שתתנו פירוט מקיף של התכולה שלכם, ציינו בפניהם את העובדה החשובה שאתם סטודנטים ובדקו אם יש הנחה עבורכם ורק אז תקבלו את ההצעה הרלוונטית.

לפרטים נוספים התקשרו אלינו או מלאו את פרטיכם בטופס צור קשר ונשמח לעמוד לרשותכם!

הובלות 5 כוכבים - שירותי הובלות מקצועיים

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן