מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

מנוף להעברת דירה

אחד היתרונות העצומים של ה”עולם החדש” הוא הפתרונות הקליליים והיעילים שהם מביאים איתם. החידושים בעולם המכונות והטכנולוגיה מייצרים דרכים לזירוז הליכים מורכבים ומסובכים כגון שינוע של תכולה עם משקל כבד בצורות לא סטנדרטיות. מנוף להעברת דירה נכנס לשוק העבודה בסוף שנות ה – 90 בארה”ב ומאז ועד היום זה רק משתרג ומעצים את עצמו ברמת הביצועים ושלל הפתרונות שניתן ליישם בעזרת המנוף. לא בטוח שיצא לך לפגוש איך מעלונים (מנופים להעברת דירות) נראים כיום באצות הברית, זה סוג של מסילה בצורת סרט נע בדמוי מדרגות נעות, למטה עומד סבל וכך גם למעלה והסרט נע סוחב עליו את המשא הכבד שפעם אותם הסבלים היו סוחבים בחדרי מדרגות כאלה ואחרים. בישראל דגם זה לא קיים אך יש לנו כלים לא פחות טובים ואפילו יעילים מאוד ברוב המקומות שבהם בניינים ישנים ואף גם חדשים.

מנוף הרמה לגובה

למה צריך מנוף להעברת דירה בבניינים חדשים?

ככל שהזמן עובר והקבלנים מחליטים להציב חוקים ונהלים חדשים “הסטנדרט” כיום הוא שבבניינים חדשים אשר ניסבנו לאחרונה, הם (הקבלנים) לא מרשים לדיירים הנכנסים והעוזבים להשתמש במעלית הבניין לשם הובלת דירה, את האמת שאפשר להבין את הרעיון ואפילו להסכים איתו. מעלית חדשה בבניין עולה אלפי שקלים כמובן תלוי בסוג והדגם ולא תמיד המעליות מצליחים לעמוד בעומסים ובמשקלים של מעברי הדירות, במיוחד במדינת ישראל שתחלופת הדיירים וקצב העברות הוא די גבוהה. יש מקרים של פגיעות ישירות בפח של המעלית הגורמים נזקים ויזואלים ש”מכערים” את המעלית ויש מקרים ש”המוח” (המחשב) של המעלית נשרף כליל ואינו מגיב עד להחלפתו של “מוח” חדש לחלוטין. מי שמעוניין קצת להבין את גודל הנזק, מדובר בכמעט כמו רכישת מעלית חדשה, זהו רכיב יקר מאוד וחברות המעליות לא נותנות אותם בחינם.

הובלות מנוף בשעת פעולה

נכון להיום להעברת דירה מומלץ להשתמש במנוף

מניסיון של שנים מול לקוחות חדשים ומזדמנים שמנו לב שהסטיגמה המקובלת בחברה הישראלית הוא שמנוף מייקר את מחיר ההובלה ואנו רוצים לציין שזאת טעות גדולה מאוד לחשוב כך. תאר\י לך מצב שמדובר בבניין בקומה 3 ומעלה ללא מעלית עם חדר מדרגות לא הכי רחב כי מין הסתם מדובר בבניין משנת בניה שלפני שנות ה – 90, מה לדעתך יהיה יקר יותר בהצעת מחיר – סבלות נטו משמע לסחוב הכל מדרגות או מנוף להעברת דירה שבתוך שעה יכולה להוריד את כל הדירה בבת אחת? ובכן התשובה שסבלות הוא בהחלט יקר יותר מכמה סיבות:

  1. בחדר המדרגות יכול להגרם נזק לרהיטים ולמוצרי החשמל בזמן סחיבה, איך שלא נהפוך את הקערה מדובר באנשים שסוחבים ולא רובוטים.
  2. זמן ההובלה מתארך לפחות ב50 אחוז, מה שמנוף מסוגל לבצע בשעה – סבלים עושים זאת בשעתיים עבודה קשה.
  3. מנוף הרמה חוסך על הבריאות של צוות הסבלים, פרמטר שחברות גדולות כגון 5 כוכבים לוקחים בשיקול דעת בראש סדר העדיפויות.
  4. בבניינים ישנים גם נושא המרחק הליכה בין חדר מדרגות ולבין המשאית בדרך כלל ארוך, המנוף מנגד יורד ישר על הרמפה.
  5. מנוף הרמה יעיל ובטיחותי כלפיי תכולת הבית וכלפיי צוות הסבלים, בנוסף לכך לכל מנופאי יש פוליסת ביטוח נפרדת מה שסוגר את כל הפינות.

צוות ההובלה על מנוף הרמה

האם בכל מקום ניתן לפתוח מנוף להובלת דירה?

שאלה מעולה אך מאוד גמישה. פה נכנס נושא המקצוענות של המנופאי עצמו. כמו בכל תחום ונושא יש מקצועיות ויש מקצועיות, יש מנופאים שיכולים לפתוח את המנוף ולמצוא גישה כמעט בכל מקום ויש מנופאים שמעדיפים להיות ולעבוד בטווח הבטוח ולא לקחת אף לא חצי סיכון, אפשר להבין זאת אבל הסיכון בלהוריד ציוד או תכולה בחדר המדרגות גובר על הסיכון של פתיחת המנוף במקום שהוא בהכרח לא הכי נוח או אפשרי. באותה נשימה אנחנו מציינים ומדגישים שלא בכל מקום אפשר לפתוח את המעלון – מנוף להעברת דירה, ויש מקרים בודדים שלא ניתן ליישם את הפעולה כמו במקרים של דירות עורפיות ללא רחבת חניה או במקרים של רחובות צרים וצפופים ללא מקום חניה מוסדר או מפרץ כלשהו שניתן למקם בו את המנוף לשעת עבודה.

אז אחרי הכל – כמה עולה שירותי מנוף להעברת דירה?

הקומה בבניין: עלות המנוף:
קומה ראשונה עד שישית ₪300
מקומה שבע ₪350
מקומה שמונה ₪400
מקומה תשיעית ₪450
קומה עשירית ₪500
קומה 11 ₪600
קומה 12 ₪700

לסיכום:

אנחנו רוצים לסכם את הנושא הכך שלהשתמש במנוף להעברת דירה זה יתרון ולא חיסרון, גם ברמת המקצועיות וגם ברמת המחיר והשירות. המנוף מזרז, מיעל ובטיחותי יותר מאשר כל פעולה אחרת כגון סבלות בחדר המדרגות או שיטות מיושנות יותר כגון חבלים דרך המרפסת, אם יש לכם גישה לפתוח מנוף הרווחתם 🙂 !

לקבלת יעוץ בחינם יש ללחוץ על ה”חייגן” או על האייקון – “WhatsApp” שבצד ימין.

שירותים נוספים: אריזה והובלה | הובלות מנוף.

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן