מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

פינוי דירה תל אביב

צריכים לפנות דירה בתל אביב? עשו זאת אך ורק עם המקצוענים של חמישה כוכבים

פינוי דירה בתל אביב עלול להיות תהליך ארוך ומייגע ולגזול מאיתנו זמן רב. בדיור מהסיבה הזו מומלץ ביותר לשכור חברה מקצועית לפינוי דירות שתהפוך את החיים שלנו להרבה יותר קלים. חברת חמישה כוכבים היא בעלת נסיון של שנים רבות ומומחית בפינוי דירות בתל אביב.

תל אביב היא לא עיר כאחת הערים בישראל. תל אביב ידועה בצפיפות ובקושי שלה במציאת חניה ובכלל בהתניידות עם רכב. כאשר מדובר בפינוי דירה צריך רכב גדול מספיק שיוכל להכיל את כל הרכוש והחפצים שלנו שאנו רוצים לפנות. בזכות המומחיות של חברת חמישה כוכבים בפינוי דירות בתל אביב, אתם יכולים להסיר דאגה מלבכם ולתת לנו לעשות את העבודה שאנו כל כך טובים ומנוסים בה.

פינוי דירה בתל אביב על ידי גורם מקצועי בלבד

על מנת להפוך את הליך פינוי הדירה לקל יותר, עליכם לפעול באופן הבא:

לבצע מיון מקדים של החפצים – תמיד רצוי לפנות רק מה שבאמת צריכים ולא ג’אנק שיש לכם בבית. לאחר שתרמתם או זרקתם חפצים שאינם בשימוש תוכלו למיין את שאר החפצים שלכם לפי תחומים: בגדים, רהיטים, תכשיטים וכלים יקרי ערך, תמונות, שטיחים, מסמכים, מוצרי חשמל ועוד. ככל שתהיו יותר מסודרים כל תעשו את החיים יותר קלים עבורכם ועבור חברת ההובלות.

להזמין את חברת ההובלות הנותנת שירותי פינוי דירה בתל אביב לפגישה ראשונית –  כל דירה בתל אביב שצריכה פינוי היא שונה בתכולה שלה, באופי הבניין ובאופי הסביבה. חברת חמישה כוכבים תגיע לביתכם ותערוך מיפוי טרום פינוי הדירה ותעריך את העלויות הכרוכות בכך. בתל אביב מאוד קשה לגשת עם רכב למקום בו ניתן להעמיס את החפצים ובנוסף ישנם לא מעט בניינים ללא מעלית כלל. כל אלו יילקחו בחשבון בחישוב העלות הכוללת של פינוי דירה בתל אביב.

ייעוד ומיון החפצים – בזכות המיון הראשוני שערכתם, תוכלו להנחות את חברת הפינוי מה לעשות עם כל חפץ וחפץ. חלק מהרכוש ילך לדירה אחרת, חלק יושלך לאתרי פסולת, חלק ייתרם וחלק יימכר. חברת חמישה כוכבים מנוסה בפינויי דירות מתל אביב ותעזור לכם בכל מה שתצטרכו.

פינוי הדירה בתל אביב –  כאשר שוכרים את שירותיהם של חמישה כוכבים מקבלים פינוי דירה בתל אביב ברמה של לא פחות מחמישה כוכבים. הצוות המנוסה והמקצועי מגיע ביום הפינוי עם כל הציוד הנדרש, כגון: ארגזים, שקיות אשפה גדולות, שקיות וואקום עם שואב, חבלי קשירה, כלי עבודה לפירוק רהיטים. יהיו מקרים בהם יצטרכו פינוי דירה בתל אביב באמצעות מנוף. המומחים של חברת חמישה כוכבים ערוכים גם עם מנוף למקרה הצורך.

נקיון הדירה אחרי הפינוי – תלוי בבקשת הלקוח ובמה שסיכם עם חברת הפינוי, ניתן לבצע נקיון יסודי לדירה בסיום הפינוי. הדירה תנוקה בצורה מקצועית ביותר על ידי צוות נקיון.

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן