מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

גל שני בדרך – הההשלכות של כך על עולם ההובלות:

זמן קריאה 5 דקות:
גל שני קורונה בדרך ואנחנו שואלים את עצמנו מה עלינו לעשות ואיך להתכונן בהתאם. את התשובות לזה יש לנו, מניסיון של הגל הראשון, חשוב לדעת – ניתן לעבור דירה בזמן קורונה בצורה בטוחה ללא חשש להדבקות. הגל הראשון של הנגיף התחיל באמצע מרץ ונמשך עד לסוף אפריל כמעט, יחסית, כמות האזרחים ובעלי עסקים שעוברים למשכן החדש נמוך לעומת חודשי יוני – ספטמבר, יש מובילים שיגידו נמוך משמעותית ויש כאלה שיכריזו על עבודה רצופה לאורך כל השנה.

יש מספר כללי התנהלות שמומלץ ליישם אותם לקראת מעבר הדירה, במהלכו ולאחר מעבר הדירה. תתאר\י לך שעליך להעביר מעבדת תרופות ממקום X למקום Y ועליך לשמור על סטריליות מוחלטת במהלך ובזמן המעבר של המעבדה. זה מוביל אותנו לכך שאנחנו צריכים להגדיל ראש ולחשוב “מחוץ לקופסא” מעט – איך עושים זאת?

נקודות אור לקראת גל שני קורונה:

בהתבסס על הנתונים מהגל הראשון יש לקחת בחשבון שבזמן הסגר, מעטים הם עסקי ההובלות שנותנים שירותי הובלות ובמקביל לכך מי שנותן שירותי הובלה, כח האדם שברשותו מצומצם מאוד, ההנחיות אומרות שעל חברת X כזאת או אחרת יש לפעול במסגרת 25% מכלל פעילות החברה.

גל שני? מורכבות ההגעה לעבודה – קורונה:

אירועים כגון מחסומי משטרה ועוד איסורים כאלה ואחרים מקשים על הסבלים להגיע לעבודתם, למשרדים או לנקודות מפגש בין הנהג לסבל. בנוסף לכך פיקוד העורך והמשטרה מאשרים אך ורק ישיבה של עד 2 אנשים בקבינה של המשאית, חל איסור להושיב אדם באמצע, בין הנהג לנוסע על מנת שיוכלו לשמור על מרחק סביר של מטר או 2 מטרים – ולמה זה חשוב?

שמירת מרחק יכול להציל חיים בזמן קורונה:

אין זהו סוד ששמירת מרחק אחד מהשני כל אדם באשר הוא, מקטין את הסיכויים להדבקות בנגיף הקורונה. במהלך הובלת דירה מכתובת אחת לשניה, יש לא מעט מקרים שלא ניתן לשים את המסיכה על הפנים באופן רצוף מכיוון שזה מקשה על הנשימה בזמן העבודה. שהלב דופק בקצב מהיר מהרגיל, לנשום דרך המסיכה זה משהו שעלול להיות מסוכן ומורכב מאוד. חוסר תאי חמצן שמוזרמים לריאות מגיעים בשילוב של פחמן דו חמצני וזה יכול לגרום לסחרחורת בזמן שמעמיסים על הגוף משקלים לשם העברת הרהיטים ומוצרי החשמל שבבית הלקוח.

ובכן, שמירת מרחק זה הבסיס העיקרי בין הסבלים עצמם ולבין הסבלים ללקוח, במהלך גל ראשון של הקורונה אצלחנו לבצע אין ספור הובלות בשיטת “Copy Past” והתוצאות היו לא פחות ממדהימות, איך זה נעשה? נרחיב על זה למטה בהמשך המאמר.

6 דגשים חשובים לקראת מעבר דירה בזמן קורונה:

  1. במידה ונכנס לסגר במהלך חודש הבא עדיף לשריין הובלה כבר לתחילת חודש יולי, גם כאלה שמתכוונים לעבור דירה במהלך חודש אוגוסט, אנו ממליצים לנסות לקדם מהלכים מול בעלי הדירות על מנת שתוכלו לבצע מעבר חודש לפני, הזמן, משמע, חודש יולי.
  2. במהלך חיפוש של חברת הובלות כזאת או אחרת יש להכין רשימת תכולה מפורטת של כל החפצים והריהיטים שהם לא נכנסים לארגזים במהלך אריזת הדירה, אפשר להוסיף לכך מספר תמונות להמחשה ואפילו סרטון קצר  עם הסבר של מה עובר לדירה החדשה ומה לא עובר.
  3. לאחר שמצאתם חברת הובלה, יש להבין שעקב הנגיף עדיף לבקש קרטונים חדשים מאותו בעל עסק או חברה שסגרתם עמו את ההזמנה, גם אם זה דורש תוספת בתשלום במידה שזה עלה על הפרק.
  4. בזמן האריזה תניחו את הפריטים והחפצים הקטנים אל תוך שקיות “סופרמארקט” או כל שקית אחרת על מנת שתוכלו לצמצם חשיפה מיותרת במידה והארגז נקרע או התפרק, עדיף לשמור על סטריליות, אך אמרנו בתחילת המאמר – דמיינו שעליכם ללהוביל מעבדת תרופות.
  5. לקראת תאריך המעבר דירה אנו ממליצים לחטא את הדירה החדשה בניקיון ייסודי עוד לפני כניסת המובילים לדירה החדשה בזמן שהם מובילים את הריהוט שלכם, תתנו חשיבות לזה, לקראת גל שני קורונה. יש בעלי מקצוע שאפילו מציעים שירותי חיטוי ייסודי של הנכס, מומלץ להשתמש בהם 🙂
  6. ברגע תהליך מעבר דירה אתם כלקוחות ואלה שעוברים דירה, אנו ממליצים לכם לשים מסכה לכל אורך התהליך ללא שום “הנחות” לעצמכם, כולנו חוששים, גם הסבלים.

הודעה חשובה – הובלות 5 כוכבים:

אנו ממליצים לכל אדם או משפחה שבכוונתם לעבור דירה בחודשיים או שלושה הקרובים, לנסות להשתדל להקדים את תאריך ההובלה עד כמה שאפשר, יש שמועות חזקות שאם זה יהיה קצב גדילת התחלואה עד סוף חודש יולי ואפילו עוד לפני, ייתכן שנחזור למתכונת סגר מלא כפי שהיה בתחילת חודש אפריל. אנו מבינים ויודעים שלא תמיד זה אפשרי להקדים תאריך מעבר דירה אצל כל אחד והסיבות שלו אבל אם קיים צל של הזדמנות – תלכו על זה!

עדכונים שוטפים גל שני קורונה:

במהלך חודש זה אנו נעלה עדכונים נוספים בנושא מעבר דירה בזמן קורונה, ייתכנו שינויים בהנחיות כפי שהיה בגל הראשון מה שידרוש מכל אחד מיתנו להתאזר בסובלנות עקב מחסור בכח אדם, העדכון הבא יעלה בתאריך 28.6.20.

שירותים נוספים: דף הבית | שירותי מעבר דירה בזמן קורונה.

לקבלת יעוץ בחינם יש ללחוץ על ה”חייגן” או על האייקון – “WhatsApp” שבצד ימין.

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן