מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

איך קובעים מחיר הובלת דירה?

מחיר הובלת דירה מומלץ שינתן במעמד נציג בביתכם כדי שהתמונה הכללית של תהליך המעבר תיהיה ברורה לשני הצדדים, גם כלפי עסק או חברת הובלות וגם כלפי הלקוח שעובר דירה ורוצה לקבל שירות. אם יש צורך להמציא פתרונות למעבר קליל ונעים, חישוב העלויות לאותו מצב וסוג ההובלה ינתן בהתאם כמובן. הובלת דירה צריכה להיות תהליך קליל וסוג של הרפתקה – עוזבים דירה ולוקחים ממנה רק זכרונות, אל מול ניחוחות של חדש ולא ידוע אבל עם הרגשת התחדשות. אנו פוגשים ביומיום המון לקוחות שנלחצים עוד לפני שהתהליך התחיל. אנחנו יכולים להבין כי גם אנחנו בתור חברת הובלה מתרגשים כל פעם מחדש. להיכנס לתוך עולמם של אנשים, לראות את הבית הפוך לפני המעבר, ההרגשה של גלישה לפרטיות של האחר, אבל המקצוענים יודעים להתמודד עם זה מעולה. למה זה חשוב?

הובלת דירה, מחיר עלות מול תועלת:

מחיר הובלת דירה בעיקר מושפע מנפח העבודה שעל חברת ההובלות לבצע, כמות הרהיטים שצריכים לעבור פירוק והרכבה, הקומה של הדירה ולאיזה קומה עוברים. במקרים שאין מעלית והפרוזדור צר, האם כל הרהיטים עוברים בבטחה בסיבובים במדרגות? מחיר הובלת דירה מושפע גם ממרחק הנסיעה מנקודת העמסה ועד לנקודת הפריקה, הובלה שמתבצעת בתוך אזורי עיר מסויימת תיהיה זולה מאשר הובלת דירה שמתבצעת לעיר אחרת. יש כל מיני סוגים של פרויקטים, החל מביצועים של הובלת דירה מקצועית ועד לפינוי דירות אחרי ירושה, מה שמשנה את אופן העבודה לחלוטין. זאת מכיוון שברוב המקרים של ירושה הבתים נטושים לפרק זמן כלשהו ולרוב מתבצע סינון רהיטים מאשר הובלת רהיטים מנקודה אחת לשניה.

כמות הנפשות שגרות בדירה בהחלט משפיע על כמות העבודה שיש לבצע. כל אדם צריך במינימום מיטה לישון עליה, והביגוד והחפצים שלו תופסים את מקומם בארגזים. סתם לצורך דוגמה, בדירת 4 חדרים עם 5 נפשות כמות הארגזים הממוצעת נעה בין 80 ל-100 ארגזים. יש מקרים כמובן שיש פחות או יותר מהממוצע, גם בזה נתקלנו.

כמויות ארגזים לממוצע בדירות:

כמות ארגזים זה נושא שבהחלט משפיע על מחיר הובלת דירה ולכן חשוב לנו לתת אומדן של ממוצע למשפחות בישראל:
  1. דירות קטנות => כ-25-15 ארגזים.
  2. דירות 3 חד’, עד 4 נפשות => כ-35 ארגזים.
  3. דירות 4 חד’ => 80-60 ארגזים.
  4. דירות 5 חד’ ומעלה => 100+

איזה סוגי ארגזים מקבלים ומה מחיר:

סוגי הארגזים שמגיעים ללקוחותינו הם:

  • קרטון “דור” – 60 * 40 * 40
  • קרטון “קלסר” – 50 *35 *35

אנו מחלקים את הארגזים לקהל לקוחותינו בשעות ערב בעיקר בימי שלישי ושישי. מובן שאנו משתדלים לתאם מול ספק הארגזים לנוחיותו של הלקוח. חומרי האריזה אינם בתוספת תשלום אך יש את נושא המשלוח עד בית הלקוח שממוצע התשלום הוא 70 ש”ח, תלוי אזור ומרחק נסיעה. כמובן שניתן להגיע לאזור תעשיה חולון בכוחות עצמכם ולחסוך את עלויות המשלוח.

אחסון דירה

האם הגישה נוחה לבניין בזמן מעבר דירה?

נושא הגישה לבניין ממנו עוברים ואל הבניין אליו מובילים הוא פרמטר מאוד חשוב בשכלול הצעת מחיר להובלת דירה. יש ערים מסוימות כגון חיפה וירושלים, שתהליך ההובלה מורכב יותר מאשר במרכז הארץ. המרחק נמדד מארגז המשאית ועד פתח דלת של הדירה עצמה, האם יש מדרגות בדרך וכמה קומות צריך לעלות או לרדת על מנת שנוכל להעביר את תכולת הדירה בבטחה ובהצלחה.

הובלת דירה לקומה 3, האם למעלית יש השפעה במחיר?

זאת שאלה קלה למדי והתשובה היא ברורה ומובנת מאליה. אך במקרים והמעלית קטנה מדי ולא ניתן להשתמש בה, כאן מתחילה ההרפתקה והצורך “להגדיל ראש”. צריך להבין עוד לפני ההובלה האם יש לנו אפשרות להעמיד מנוף או שיש צורך בסבלות 100% לקומה 3 ברגל במדרגות. מחיר הובלת דירה יכול להשתנות מקצה לקצה בנושאים כאלה. מי שחושב שמנוף מייקר את ההובלה שיחשוב פעם נוספת – זו טעות. אנו כחברת הובלה שמחזיקה בסבלים מקצועיים יודעת בוודאות שהבריאות זה לפני הכל. העבודה היא סיזיפית ושוחקת ומי שלא שומר על עצמו לא שורד הרבה זמן בענף זה.

שירותי הובלות

אז מה היה לנו כאן? איך קובעים מחיר הובלת דירה?

  • כמות הרהיטים (נפח העבודה)
  • כמות עבודות פירוק והרכבה
  • גישה לדירה מהמשאית
  • איזה קומה והאם יש מעלית?
  • כמות הארגזים בדירה

שירותים נוספים: הובלת דירה | הובלות מנוף

לקבלת יעוץ בחינם יש ללחוץ על ה”חייגן” או על האייקון – WhatsApp שבצד ימין.

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן